Curs Numerologie Brasov

Am fost invitată de o prietenă la un curs despre numerologie.



Numerologia este cea mai veche știință de dezvoltare personală fondată de Pitagora, care ne dezvăluie cu acuratețe misterul vieții și calea de urmat. Cei ce se vor afunda în "studiul numerelor" vor învață să înțeleagă viața și lumea prin intermediul energiei și simbolismului numerelor.


Stiți la ce m-am gândit când am primit invitația la acest eveniment? La orele petrecute răsfoind cărțile de seo. Am început cu articolele free găsite pe net, am urmat câteva cursuri online, am participat pe la diverse evenimente gratuite sau cu plată. Până la urmă am acceptat ce îmi sugerase o cunoștință - cărțile publicate în ultimul an sunt de căpătâi în acest domeniu. Cifre. Numere. Grafice. Rapoarte. Algoritmi.



Tudor mi-a spus într-o seară că între seo și soartă sunt multe asemănări. Incă nu m-a convins. Presimt că îmi voi lua revanșa.

Comentarii

Postări populare